rikinmalta.reismee.nl

Stagestartweek

Beste leden van Nederlandse jongeren op Malta,

Over 13 dagen begint de startweek met het eerste evenement. Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om het voor de studenten zo leuk mogelijk te maken.

Ook zijn er nog een paar mensen, die hier nog niks van weten, of niet helemaal op de hoogte zijn, dus zal ik het voor jullie nog een keer opsommen:

Donderdag 28 Februari: Beerpong in Footloose.

Vrijdag 1 Maart: Welcome drinks in Black Gold in Sliema.

Zaterdag 2 Maart: Carnaval Gozo, zorg dat je Tim of mij zo snel mogelijk contacteert voor een kaartje, want ze vliegen er doorheen!

Donderdag 7 Maart: Gratis indrinken in Footloose.

Vrijdag 8 Maart: Kroegentocht, met leuke opdrachten en een mooie prijs, geef je hiervoor ook op, zodat wij een strakke planning kunnen maken.

Zondag 9 Maart: Uiteten in the Daily Grub, dit is een nieuw restaurant, en ook maar beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Wij gaan er vanuit (de organisatie), dat iedereen bij zoveel mogelijk evenementen aanwezig is, zodat we er een top stagestartweek van maken!

Ik hoop dat jullie nu ongeveer een idee hebben van wat de planning is, mochten er nog vragen zijn, dan kun je het altijd aan Tim of mij vragen.