rikinmalta.reismee.nl

Week 3

Beste lezers,


Inmiddels zit ik al in week 4, en gaat het enorm hard.

Ik zit nu ook al vier weken bij mijn stagebedrijf, en ontwikkel steeds meer ervaring, ook heb ik sinds vandaag ervaring gekregen over het administratieve gedeelte, ben ik mee geweest om bestellingen op te halen, zodat die vervolgens weer bezorgd kunnen worden (doordat de leverancier niet alles in een keer en op tijd kan leveren), maar we wel natuurlijk onze ritten moeten voldoen. Ook hebben we een schema dat verdeeld is in 4 groepen, deze groepen worden ingedeeld qua namen, zo heb je alle steden redelijk bij elkaar zitten en hoef je niet voor elke klant een hele andere kant op. Ook merkte ik vandaag hoe slecht sommigen bedrijven georganiseerd zijn, en soms nog de dag zelf alles moeten klaarzetten.

Overmorgen is het 5 december, en dit laat ik niet voor bij gaan, samen met de groep van Nederlandse Jongeren op Malta gaan we met een grote groep, Sinterklaasavond vieren. Ik kijk hier enorm naar uit, hierdoor hoop ik veel nieuwe studenten/mensen te kennen.

Dit weekend was redelijk rustig voor mij, aan school gewerkt, boodschappen gedaan, appartement schoongemaakt en relax modus aangezet.


Dit was het weer voor deze week.

Tot volgende week!

Rik.

Reacties

Reacties

Peter

Ben blij dat voor je gevoel de tijd snel voorbij gaat; je doet het hartstikke goed. Veel plezier bij de Sinterklaarsviering!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!