rikinmalta.reismee.nl

Week 2

Beste lezers,


Inmiddels zit week 2 er al weer op. De tijd vliegt hier voorbij, en op mijn stage gaat het geweldig, al veel complimentjes gekregen, en dat is natuurlijk altijd leuk om te horen!

Ik krijg ook al meer verantwoordelijkheden, zo mag ik steeds meer pakbonnen zelf klaar zetten, wat soms ook klanten zijn met grote bestellingen. Ook heb ik al redelijk veel informatie van het bedrijf gekregen, wat betekend dat mijn kerntaken, zo veel makkelijker verlopen. Ook heb ik al wat administratieve taken gekregen, en mag ik binnenkort meehelpen met het maken van pakbonnen, facturen en andere dingen. Dit lijkt mij leuk, omdat het betrekking heeft op mijn studie, en zo mezelf ontwikkel

Afgelopen vrijdag was ik voor het eerst gaan stappen, met mensen van Nederlandse jongeren op Malta, en zo heb ik meer mensen leren kennen. Het was werkelijk waar genieten.

Ook heb ik sinds vorige week een Fin in huis, waar het ontzetten goed mee klikt, en we heel veel Engelse conversaties hebben, wat voor mijn ontwikkeling zeker goed is.

Dit was het voor deze week, omdat de routine ongeveer de eerste 3 weken hetzelfde was, met betrekking op mijn stagebedrijf.

Tot volgende week!

Rik

Reacties

Reacties

Leo stoutjesdijk

Hey blondie

Leuk om Te lezen man super , top dat je het leuk vind en maak er een mooie tijd van man en geniet ervan gr Leo

Peter

Wat leuk dat je aan alle facetten van de bedrijfsvoering mag “proeven”, dat geeft zeker een beter beeld. Verder goed om te horen dat je buiten je werk om ook goed vermaakt!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!